Wspaniała gra turowa która rozgrywa sie w świecie naruto wspaniały klimat i atmosfera sorawia ze czujemy sie prawdziwym shinobi.
Z tego powodu, że bramy i lalkarstwo to najsilniejsze umiejętności postanowiliśmy wprowadzić ograniczenia.
Każdy użytkownik "dostaje 12 pkt rozwoju". Może je przeznaczyć na KG, Pieczęć, bramy bądź lalkarstwo. Oto rozpiska ile "kosztuje" każde KG itp:
Pierwsze KG: 3 pkt
Drugie KG: 3 pkt
Trzecie KG: 3 pkt
Czwarte KG: 3 pkt
Pieczęć/demon: 3 pkt
4 bramy: 3 pkt
Następne 4 bramy (razem 8): 3 pkt
3 lvle lalkarstwa: 3 pkt
Następne 3 lvle lalkarstwa (razem 6): 3 pkt
Wykrywanie/Ukrywanie Chakry: 3 pkt (za oba)
Senjutsu: 3 pkt rozwoju
Przykładowe zestawy:
1. Dwa KG (6 pkt) oraz 8 bram (6 pkt)
2. 6 lvli lalkarstwa (6 pkt), 1 KG (3 pkt), 4 bramy (3 pkt)
Zaczynamy mając 0 punktów rozwoju. Za awanse na niektóre rangi dostajemy dodatkowe punkty:
Genin - 3 pkt
Chuunin - bez zmian (3 pkt)
J. Spec - bez zmian (3 pkt)
Jounin - +3 pkt (razem 6 pkt)
J. Elit - bez zmian (6 pkt)
Sannin - +3 pkt (razem 9 pkt)
L. Sannin - bez zmian (9 pkt)
Sage - +3 pkt (razem 12 pkt)
Kage - bez zmian (12 pkt)
LK - bez zmian (12 pkt)
Jeżeli będziemy Sanninem i awansujemy na np. Kage (omijając Sage) to mamy 12 pkt rozwoju.
Akatsuki - Narral Tuhashi
Gold: 400.000
Chakra: 300.000/600.000
Ekwipunek: 20 Shuriken, 20 Bomb Dymnych
Ekwipunek Specjalny: Samehada
Misje Rangi E:
Misje Rangi D:
Misje Rangi C:
Misje Rangi B:
Misje Rangi A:
Misje Rangi S:
Misje Akatsuki:
Offline